11 APRIL - Söndag

Jaha det blev ingen uppdatering igår heller, var så trött efter gårdagens bravader (:
Hela familjen var uppe med tuppen och slängde oss ut vid runt klockan 9 på tomten och plockade upp massa skräp, efter det bar det iväg till Tyresö - Brevik där vi åkte hem till Papis kompis och socilisera sig efter det bar det iväg till älskade IKEA, där shoppades det lite smått & gått och efter det så åkte vi hem och chillade och sorterade massa fotografier.  Efter det var vi så trötta så vi mer eller mindre däckade i soffan till Djävluen bär prada (:

Idag har vi shoppat lite till, fast på ICA maxi i södertälje. Det blev ytterligare ett par gummistövlar för de blommiga jag köpte häromdagen gjorde så fruktansvärt ont i fötterna ;( Så nu blev det nya ROSA, jättefina ^^ Och sen blev det lite saker till Elvisen, shampoo, hundgodis och ett rullkoppel på tre meter, visserligen för katter men det passade perfekt för honom (: och så blev det lite hundben ^^,

Nu är Leffe & Monika (Våra grannar ifrån Nyköping) här och fikar & socilisera sig med oss (:
Och grattis lilla Hampus på din 1årsdag (: Hoppas du får många fina pressenter (:

återseende (:


Kommentera


Anonym

men! var du i Tyresö men ringde inte när de var kalas och allt? gråter

2010-04-17 | 12:05:22
Anonym

Ne, jag ringde för någon dagar innan, och du skulle höra av dig men du gjorde inte det. Så då glömde jag bort det & jag kunde ändå inte köpa något till mini D, så då är de ju bara pinsamt att komma dit ju! Men jag kommer upp i maj igen, får svänga förbi på en cigg då (:

2010-04-23 | 00:17:16
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: