SÖNDAG - sammanfattnig av gårdagen (:

Jahaja, mor och far kom ju igår, och de kom som vanligt tidigt som fan ><, men det var trevligt faktiskt (: vi började morgonen lite lugnt med lite chill i soffan, för att senare fara till kopparberg på marknaden, och blir shopping blev det ju.. Strumpor - för ovanlighetens skull ^^, en adventsljusstake i grått passar braa i mitt matrum, samt kök och sen vart det ett par fårullstofflor !! helt underbart varma och lite små fula sådär men helt klart värda sina 169kr ^^,  Prinsen köpte renkött ><, -vilket luktar satan, värre än mina fårisar ^^, De andra två som vi gick med köpte kläder som de klädde på sig för de började ju frysa i regnet.. VILKET JÄVLA SKITVÄDER de var igår då ;( helt tragiskt (:

Efter marknaden åkte vi hem, och pappa ville prova WIIET, och så blev det, lite bowling och lite pilbåge (: Efter det drog dem till hotelet och jag tvär slockna på soffan. Runt 7 drog vi ner till Hellegårs härgård där de bodde och så käkade vi lite mat och sen drog vi hem, och jag bo satte mig i sängen framför tvn och prinsen framför den andra tv (:

Vi får väl se vad dagen bjuder på idag då, vi lär ju åka och handla iaf (:


Hejsvejs och på återseende (;

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: