tjugoåttonde juli - hejhej..

Hejhej hallå (:
Nuuuuuu äntligen har jag fått min dator att fungera och ALLA program åh filer åh allting fanns kvar :D -snacka om tur i oturen liksom ;D Så alla skolarbeten är räddade och sparade på ett minne som backup ifall olyckan kommer igen. Två timmars inskrivning hos Mediamarket och blev frisk (: stort GILLA till denn där peter som fixade de (:

Jaja, återigen så befinner jag mig i Stockholm för arbete, mindre kul men nu är de sista rundan för denna sommar åh sen är man ledig i typ en vecka sen har man en omtenta och sen är man ledig en vecka till och sen drar sista året igång (: Idag har vi inte gjort sådär super mycket, umgåts med mor&far, myst med grisen, skrivit in datorn (hoho) ätit middag, trännat lite inkallning med elvis (: Var även åh köpte ny lina till Elvis som är lite lättare åh lite kortare men ah, två burkar hundgodis också ;D Sen shoppade vi lite på Ica också sen for vi hem ;D Sen hämtade vi hem datorn igen ;D
(Ett jeflans tjat om datorn! ;D) Annars ingenting.. (:


På återseende, hejdåhej (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: