tjugonde juni

Hejhej hemskt mycket hej! :)

Jag har tänkte på en sak.. De här med bloggar, de flesta verkar blogga för att bli kända (?) och de flesta har dessa förbannade tävlingar om dagens blogg ? - Varför... Kan ingen bara tala om varför? Vad är vitsen med att ha tävlingar om att bli dagens blogg? :S - antal läsare?

Om jag ska vara ärlig så vet jag inte rikgt varför jag skaffade en blogg men när jag flyttade hemifrån så flyttade jag 20 mil ifrån min familj och vänner, så att jag hade en blogg och bloggade gjorde att mina päron & vänner kunde läsa om vad som händer när jag inte pratar med dem i telefon :) (vilket förkom typ jämt ^^). Dock bor jag fortfarande 20mil ifrån min familj men till att blogga finns inte alltid lust :) Och dessutom är jag inte helt hundra på om min familj (dvs min mamma) är medveten om att jag ens bytte blogg för lite mer än 1årsen, då jag tröttnade på blogspot.com

Varför började du blogga? (:


Kommentera


Jag vill bli känd!! :-D

2011-06-26 | 12:26:48
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: