augusti, 23. 2012 - Världelös...

Oooj, nästan hela Augusti har gått och inte ens en bild har jag lyckats lägga upp :/
tycker ju egentligen om att blogga men jag glömmer helt enkelt bort det och jag skyller på att jag har jobbat som en apa och tagit tillvara på varenda lediga dag (natt) med fanskapet istället :) Men jag är nog fan en världelös bloggare ^^,
 
Men snart börjar skolan igen.. Åh jag som trodde att jag skulle vara klar men icke sa nicke. Kör iaf en termin till och läser Socialt arbete C, när jag ändå har möjligheten liksom (: Så i höst blir det til att skriva C-uppsats då. Känns både oroväckande och spännande och nu är det ju faktiskt inte så länge sen som jag skrev B-uppsatsen så man borde ju inte bli helt tokig eftersom att man vet på ett ungefär vad som väntar ^^, annars händer det inte sådär super mycket faktiskt, ska väl strax ut med Fanskapet i regnet åh ha mig innan det är dags att hämta karln på jobbet (:
 

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: