maj, 12. 2012 - tisdag (:

Hejhej hemskt mycket hej ^^,

Nu är kvällen här och hela familjer befinner sig i soffan framför tvn ^^, Jag mår mycket bättre så jag åh min vän tog en cykeltur istället för en promenad nu på kvällskvisten vi skulle bara ta en kortis men som vanligt spårade det ur lite i trevlighetens stund så det slutade på 9,75km ^^, så i morgon lär jag ha ont på i ben&stjärt, dock fick fanskapet stanna hemma (: han är inte sådär super het på gröten när det gäller cykeln, dock har jag bara cyklat med han ca 5ggr åh det var förra sommaren men om man får cykla lite varje dag med han så tror jag han kan gilla det till slut eller iaf finna sig i det ^^,

Dagen har vi flängt runt en del även fast det var tänkt att vi bara skulle chilla gorilla, började men en snabbhandling på ica här som slutade dyrt ^^, och sedan far vi väg till Hällefors för att skriva ut lite papper och posta åh när vi ändå var där uppe så skulle vi lämna tillbaka stolarna till Ts mor som vi lånade till mitt examenkalas förrförra fredagen ^^ men hon va inte hemma utan hos Ts mormor så vi for dit och fikade sen hem till svärmor och lämna stolarna där vi fick med Ts lillebror och sedan hem och laga mat och sedan iväg på cykelturen ^^, Och tiden har bara sprungit iväg idag, men den gör väl det när det är full rulle hela tiden (:

Shoppade lite roligt också när vi var iväg och skrev ut papper på bibloteket också, hittade en bok på bibloteket som jag ville köpa (eftersom att jag har en finfin skuld på lånekortet i Hällefors så kan jag ju inte låna) men iaf, så gick jag rakt över till bokhandeln åh titta om jag hittade någon annan skojig bok som jag kunde trösta mig med så länge men nej, där står den (!!) boken jag ville köpa som fanns att låna på bibloteket och som vanligt när jag blir överraskad så blir jag helt lyrisk och som en 5åring så jag köpte den ^^ Som egentligen inte är sådär super märkvärdig men vi har ju haft en del ide torka på partytricks åh påhitt jag och fanskapet så "hjärngympa för hunden" av Claire Arrowsmith -perfekt ju ;D dock fanns det bara ett partytrick i den som Elvis inte kan så det ska läras in men sen fanns det massa annat skoj så nu har jag lite att läsa och prova på försökkaninen ^^, åh det är en typiskt Jenny bok också för det är massa bilder i den ^^ tillskillnad ifrån de där kurslitteraturerna som man har läst i 3år >< Jaja, återkommer med en åsikt om boken när jag har läst igenom den åh provat på lite av sakerna på fanskapet (:

På återseende ((:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: