juni, 8. 2012 - lägesuppdatering (;

2009 det vill säga för tre år sen tog jag studenten från Omvårdnasprogrammet på Tessinskolan i Nyköping. I år, 3 år senare, den första juni 2012 (!!) tog jag examen från Behandlingsassistentsprogrammet på Örebro Universitet, även om det inte var lika mäktigt att ta examen som att ta studenten så är det en rätt maffig känsla ^^, Även om jag hoppade av ett år för att läsa annat skit (som visserligen är relevanta för de jag har utbildat mig till) så klarade jag ändå av det till slut med lite motgångar (:  Detta firades med familj&vänner&släkt, vart en liten mysig tillställning här hemma med smörgåstårta åh grejer. Dock saknades några/någon men ändå mysigt. TACK NI SOM KOM & FIRADE MED MIG <3 Dock så var det jag såg framemot mest med att avsluta skolan inte examen utan det var att få sova länge och bara få vila hela dagarna och läsa böcker JAG HAR VALT, innan verkligheten med arbete smyger sig på men icke sa nicke, en vecka senare så är jag tröttare än någonsin ;( Vilan har vi inte sett röken av åh böckerna jag vill läsa ligger fortfarande dammiga i bokhyllan.. Visserligen har jag inte gjort mycket utöver det vanliga (borstsätt ifrån att det inte har varit något skolarbeten & litteraturläsning då) så har jag städat, handlar, rastat mig själv & fanskapet, umgåts med människor, grillat åh mys med Sveriges sötaste barn så fort hon har varit närvarande samt åkte en jävla massa bil ^^,  Denna trötthet påminner mycket om tröttheten efter 7dagars den sista hemtentan vi hade.. hemskt tenta, som tack och lov klarades med 2,5 poäng från Vg (; Måste nog också påtala att jag har sovit något fruktansvärt dåligt denna vecka på nätterna, eksemen på kroppen bara frodas åh drömmar om konstiga åh ologiska saker är en ständig nattupplevelse, men vad gör ? -bara att härda ut och göra roliga saker så glöms tröttheten bort (:

För övrigt händer det inte sådär vansinnigt mycket (: I onsdags slog jag mitt personliga promenad rekord (eller kanske inte?) men det som nog har varit mest effektivt och dessutom i syftet att röra på mig åh inte lalla runt i Stockholms city för att fördriva dötid. Men iaf, 22,14km gick vi i rask takt (: - Fanskapet var lagom död när vi kom hem och sov resten utav dagen, jag somnade på eftermiddagen som en stock i soffan (:

Jaja, en lite uppdatering iaf.. Som nog var på sin plats men ville egentligen bara säga hej (; Så på återseende gott folk för nu ska jag åh fanskapet inta sängläge (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: