Mars, 11. 2012 - Söndag

Hejhej hemskt mycket hej :)

Idag är det söndag, vilket innebär som varje ledigdag -CHILLGORILL ^^, Såg också att bilden jag la upp igår var sjukt stor i jämförelse med vad jag hade väntat mig ^^
Texas blev hämtade runt 13 idag, så sen dess har vi inte gjort så mycket. Fanskapet har legat i sängen åh varit halv deprimerad. Vi var nyss ut på en promenad med lite små aktivitet som kan anses som meningslösa i andra ögon men skit roliga i Fanskapets ^^,

På tal om fanskapet, så har dem senaste månaderna har Elvis varit exemplarisk om man jämför med förut. Han har inte skällt mer än vid enstaka tillfällen och när det har kommit folk, vilket är okej att han gör. Men så fort Texas är här / varit här så är han extremt lynnig och skäller för minsta lilla och är fruktanvärt jobbig och så fort man rör vid han så ylar han som om vi skulle slå ihjäl honom. Förstår inte varför han blir sån helt plötsligt igen? :(


Får se om jag slänger in någon bild senare ikväll eller inte, ska iaf lägga upp ett arbetet på BB och sen ska jag nog spela lite The sims :)

På återseende :)

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: