3 APRIL - godmorgon (:

Godmorgongodmorgon (:

jag är fruktansvärt trött & klockan är strax efter nio. Hunden har varit ute och gjort ifrån sig och fått mat (:
En risk för att vara en såndär extremt töntig hundägare så måste jag skriva om att min valp har varit så duktig inatt inte en kissfläck eller bajshög så långt som ögat kan nå ^^ Han har hållt igen alla hål och bajsade när vi kom ut (: - KAN DET VARA ETT TECKAN I RÄTT RIKTNING? -rumsrenhet?

Jaja, dagen bjuder på kalas hos Prinsens morbror, då hans tant fyller 40 (: Utöver det så ska jag ila ner till Billiga Niklas och kolla om de har öppet & isåfall ska jag införskaffa mig en askkopp ^^ och kanske något mer åh blinga lägenheten med (:

Nu ropar duschen så..

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: