5 APRIL - jaha ;D

Godmorgon (:

Igår var det en trevlig kväll hos svärmor Eva (: Det blev paj till middag -MUMS och sedan blev det bingolotto, rätt kul faktiskt även fast vi gick vinstlösa därifrån men iaf, efter bingon stannade vi kvar och kollade på någon film som va helt okej (:

Sitter och kolla på Rachael Ray -Ni vet de där matprogrammet. Och Mariah Carey är med, och hon ser så nerdrogade ut? Kan inte yttra mig om hon är det eller inte men hon ser verkligen ut att vara det. Ögonen ser helt lost ut, hon går som om hon är påtänd och helt efter i sina svar och tal (?) Och om hon nu vore hög som ett hus så tycker jag det är tråkigt och framför allt förstår jag inte vad de ska göra med i TV om de är drog / alkohol påverkade, tycker faktiskt att tvbolagen kan säga NEJ! och inte tillåta de personer som är påverkade av något att inte delta. Iofs så skulle väl de amrekanska tvbolagen förlorar ganska mycket pengar då de inte får lika många tittare, men iaf ^^

Vad tycker ni? -Är det okej att vara drog eller alkohol påverkar i tv idag? (:

Så, påtal om blåbär som de säger här ute i skogen, klockan är drygt 10 och jag är sjukt sugen på ostbågar..
Är det okej att mumsa i sig ostbågar såhär dags en måndag morgon? ;D eller ska jag vänta? ;D Jag vet inte, jag låter suget avgöra om det blir nu eller senare ;D Ska lura ner karln till affären senare idag åh köpa någon form av hostmedicin för jag behöver sova på nätterna & inte host upp mina inre organ ;(

Nej nu på återseende ^^


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: