9 APRIL - Stockholm

Jahaja, nu befinner jag mig hemma i älskade Stockholm (:
Kom hit igår efter flera timmars biltur. Måste bara påpeka att det är så fruktansvärt tråkigt att åka bli själv, och framför allt när man är så SÄLLSKAPSSJUK som jag är ^^ Och det gick hur bra som helst med Elvis i buren i bilen ner (:
Gårdagen vart en rätt lugn och tråkig dag, iaf när far min gick och la sig och powernapa i typ 4-5h. Ringde mor och tyckte hon kunde hitta på att pappa förblöde eller att jag var döende, men det tyckte inte hon ;(


Just nu sitter vi i sängen, eller Elvis sover i sängen, rikigt bäddat ner sig under täcket. De ända som syns är benen ^^. Han är helt slut efter dagens påhitt, han har inte rikigt sovit som han brukar idag, lite svårt att slappna av tror jag (: Men vi har iaf varit hos Millan och Nettan och umgåts medans Elvisen har haft full rulle med att leka med Skrållan, deras lilla hund och sen kissekattens leksaker som var oerhört roliga, framför allt musen som lät som en fågel ^^
Efter det så åkte vi till pappas jobb för att möta upp mor och far, för att jag och mamma skulle på jakt efter en transportbur åt Elvis. Det vart tre stopp innan vi hittade en. Men det vart iaf ett par gummistövlar & en duck till mig på Rusta och sen vart det en filt till hundvalpa på City Gross för mamma villa ha sin ifred, (Elvis snodde den igår ^^) Sen svängde vi förbi Ö&B och där hittade vi en transportbur i tyg som var aldelses bra för lill-killen. så en sån blev det, en tygleksak och sen en reflexväst -BRA&HA och sen svarta bajspåsar ^^ Mamma köpte också lite smått och gått till sig själv ^^ Hemma blev det plankstek till middag, för det hade min nyopererade far beställt, inte för att han fick äta så mycket, men det vart iaf första gången med mos&vitlökssmör + lite svamp efter operationen. Första gången på 21 år som min far var tyst och blundade sig igenom hela middagen - han NJÖT av mos och han är inge groupie av de direkt ^^ ( För er som inte vet så har min far tagit bort större delen av magsäcken) (:

Ja, det var väl gårdagen och denna dag ganska detaljerat (:
För övrigt så är jag fortfarande sjuk, host dock inte lika mycket på nätterna men får en attack så håller den i sig ett par timmar, så man är ju sjukt trött på dagarna ;(
Nej, nu ska vi surfa runt lite innan det blir åh krama kudden (:


På återseende (:



Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: