Torsdag - jahaja (:

jahaja, länge sen jag skrev igen, men jag finner ingen motivation till åh skriva (:

Vad har skett denna vecka då? -Jo det har målats, åhjo målats har det gjorts. Dock inte här hemma utan hos Nina&Adrian. I deras vardagsrum och i deras hall. I Vardagsrummet blev det någon gråbrun (: Grå på dagarna och brun på kvällen, lite wild and crazy sisådära ^^ Och i hallen blev det något mer mot kaffe latte.. typ svårt att förklara (: mycket nice ^^ Efter gårdagens målande gick jag hem och tog tag i den där dammsugare & svängde runt här hemma. Och idag medans Prinsen diska så har jag bakat negerbollar och kokostoppar och till middag blev det tacopaj. Oerhört effektiv känner jag mig iaf ;D Och negerbollarna blev himla smaskens, de va något nytt recept jag fann på ICA.se´s hemsida iaf, som det stod där i kommentarsfältet "lite mer vuxen smak" ^^,

Utöver det så har det nog inte hänt så himla mycket (: Men imorgon är det iaf valborg och vad som sker då har jag ingen aning om men en brasa ska vi iaf titta på om det så ska ske under tvång (:
På återseende !

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: