SÖNDAG - long time no see (:

Jahaja, nu är min&karlns semster över, hemskt men sant..
Dock är jag ledig tills på fredag då jag jobbar från 15-10.

Vet dock inte rikigt vad jag ska skriva, det har inte skett så mycket här under semstern, vi har mest tagit det lugnt och haft det mysigt. Vi har iaf införskaffat oss en ny tv samt ett nitendo wii, mycket givande ska  jag säga er.
så nu blir det bara åh införskaffa oss en box till, till sovrummet och sen lite målafärg och sen är lägenheten mer eller mindre fulländad.. Egentligen bara min soffa och måla om vardagsrummet kvar, men det lär ju inte ske än på ett tag om min karln får säga sitt ^^,

Imorgon ska jag försöka göra lite nytta här hemma.. Ska också försöka komma upp tidigare än vad jag har gjort de senaste veckorna ^^ Ska diska åh handla samt städa av lite åh springa ner i förrådet med kartongerna som står i matrummet åh ser fula ut. Ska försöka orka gå ner och se om det finns någon tvätt tid innan jag åker till Stockholm (:


På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: