MÅNDAG - dålig uppdatering.. :(

Ja, jag vet! Jag är världs sämst på att uppdatera men det finns inte direkt mycket att skriva om eftersom att de inte händer sådär vansinnigt mycket i vardan men idag har jag inte gjort mer än nödvändigt vilket innebär att rasta grisen när han har velat gå ut ^^, Anmälde mig också till kurs idag, Kriminologi A1 efter mycket funderande fram och tillbaka, men det var en av de få ämnena som är relativt relevanta till Beh.ass.programmet och kändes som något som är intressant och kan bli spännande åh läsa. Och de är en av kurserna som skulle funka sen också, då jag kommer att läsa 150 % när beh.ass. börjar (: Och den kursen kommer jag nog ha mer nytta av än Frivilligt socialt arbete som jag läste nu under våren..

Rensade också svampen som min karl kom in springade med halv sex i morse. Som han fick av sin arbetskollega, väldigt snällt om jag får säga det själv (:Gjorde också några tapra försök att få en bild på karln under tiden som han hjälpte till åh rensa svampen men de gick då fan inge vidare... men till slut så fick jag iaf EN bild där han inte gjorde till sig framför kameran ((
: (-ursäkta den dåliga kvaliten.. mobilkamera)



På  återseende (: -förhoppningsvis imorgon ^^

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: