SÖNDAG - förbaskade söndag..

Jahaja, då sitter man här igen då.. Söndag.. förbaskade söndag.. Allt är typ stängt förutom Ica och Billiga Niklas..
Och de har vi ju redan varit på.. Och inte nog med att de är söndag så regnar det, depreminerande värre.

Ska väl måla klart här hemma, tror jag. Iaf runt matrums fönstret, vet dock inte rikigt hur jag ska göra de för att inte kladda på de vita men jag får helt enkelt prova mig fram (: Målade hela dagen igår typ :/ den självaste maskeringen förstör hela grejen med att måla, för de är sååå tråkigt och nervpåfrestande ><, men ja, så är det.

Vi var på IKEA i fredag -happy! det blev en ny säng ;D den är jättefin, tycker jag åh den kommer nog bli kanon i sovrummet med förvarning åh grejer under (: Annars hare väl inte hänt sådär vaninsinnigt mycket..

äääh, skiter i de här, nu ska det målas åh sen bakas ^^

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: