SÖNDAG - hemma igen (:

Nu är vi hemma igen i skogen (: Och helgen har varit trevligt, på fredag kvällen drog vi in till slussen för att fira morfar som sagt, där vi åkte katarina hissen för att morfar skulle få sig en nostalgi trip och sen gick vi och åt på Gondolen. Jag & prinsen tog abbore med något shit och till förrätt åt vi kantarellstuvning med surdegsbröd. helt okej faktiskt och sen till efterrätt blev de någon chokladgrej med någon ananas som var dränkt i sprit, inge vidare sådär men ja.  Efter det drog vi ner till högdalshallen och lirade lite bowling. De gick inge vidare ^^ men de va skoj ;D

Lördagen åkte jag och mamo (mamma&mormor) till farsta centrum medans pappa åkte mälaren runt och Tom&mofa var kvar hemma. Det blev två tröjor och ett par leggins, super! Sen när vi kom hem blev det paj och kräftor och senare på kvällen blev det Gin rummy med ost&kex rikigt trevligt faktiskt.

Och idag blev det hemfärd men innan det städade jag ur min bil samt pappas (: påvägen hem åkte vi förbri marieberg och shoppade lite, blev ett koppel till Elvis.. Ett nytt rullkoppel för jag har tappat bort de andra ;D
och sen 5 nya tv-spel och lite hundgodis ;
D

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: