Tisdag - godmorgon (:

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Millans födelsedag (: Och för oss som bor i skogen så är det städdag :(
Förstår inte varför det ska bli så skitigt här jämt :( -bajshund åh håra !! Tur att han förgyllar dagarna mer än han hårar (: Ska väl ringa och kolla hur det går med min telefon också, och se om jag kan få hämta ut en snart för jag vill verkligen inte ha LG något mer, för de suger.. jag vill ha tillbaka min älskade Samsung ju!


GRAAAATTIS MILLAN, hoppas du slipper tårar i år ;) PUSSS <3

På återseende (:

Kommentera


Nettan

du... din hund.. han släpper bara en bråkdel av det vi har här hemma.. jag lämnar henne jätte gärna hos dej tills hon släppt färdigt =D

2010-08-19 | 10:03:52
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: