TISDAG - haha

Nu ska ni får höra någon som jag tycker personligen är väldigt skoj ^^
Gårdagen började som vilken morgon som helst när min karln ska åka åh jobba (:
Klockan ringer äckligt tidigt åh jag fräser lite små sött åt honom åh går upp och gör det han brukar, skramlar i köket, pratar med mig och jag ligger och stark funderar på olika sätt att få honom tyst så jag kan sova vidare..

Och jag låg där och väntade på att dörren skulle slå igen, vilket den gjorde också och jag somnade om - ÄNTLIGEN !!
Hundvalpa går och lägger sig och sen efter en stund vaknar jag igen och klockan är runt 8 och jag ska gå på toa och GISSA VEM SOM SITTER I SOFFAN - jo min karln.. och jag frågar vad han gör hemma och de visar sig att hans arbetskollega som skulle hämta honom aldrig kom.. - skumt liksom, åh jag tycker att han ska ringa chefen och höra om de har hänt något men icke, men runt 12 så får han ett sms av kollegan som skulle hämta honom som så snällt berättar att han har en vecka till semester, hahah.

Detta innebär att han satt ut på sin lilla ryggsäcksstol i 40 minuter och väntade på att få åka till jobbet ^^ -hahah. Stackarn ^^ Ni kanske inte rikigt ser det roliga i de hela men ja kul är det iaf ;D


På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: