TISDAG - mitt i natten (:

Skriver lite här mitt i natten, karln har krypit ner i sängen med hundvalpa (:
Själv sitter man framför tvn med datorn stadit i knät och funderar lite på hur det kommer att bli i höst?
Ser framemot att läsa Kriminologi men ja, det blir nog tufft i slutet av terminen, men det borde ju fixas, får
väl i värsta fall
flirta åh muta flickorna åh se om de kan hjälpa mig åh finna enkla lösningar för att komma ihåg bajskurs två ^^

Har iaf städat idag som dagen så snällt bjöd på, dock inte ringt om min telefon.. av ren lathet ^^ Får ringa imorgon istället, eftersom att vi ändå ska in till Örebro för att shoppa byxor till karln tills på fredag (:  så kanske man kan slå två flugor i en smäll (: Tänkte också att jag skulle ha gått ut och fotograferat hunden samtidigt som han fick springa av sig, men icke sa nicke för jag har glömt linnan hos mor&far så det får väntas med tills nästa vecka.

Ska väl krypa till sängs snart tror jag, för ögonen börjar rinna av trötthet åh gäspningar (:

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: