FREDAG - årets sista dag (:

Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om året som har sprungigt ifrån oss, innan det blir 2011 (:

Jag tror inte de har hänt sådär super mycket under året faktiskt, men två lite större saker som hände i vår lilla familj var att jag och prinsen skaffade oss ett gemensamt boende, våran lilla lägenhet ^^ strax efter det så skaffade vi våran bebis Elvis ^^ som idag är väldigt STOR och inte så liten som han var när vi hämtade honom.
Utöver det så har det väl inte hänt sådär mycket, jag blev dock av med min älskade Buller-Maja (min första bil) och fick mig en Tysta Thula (min andra bil). Jag bytte också blogg detta år, ifrån blogspot.com till webblogg.se, på ett sätt ångrar jag det men på ett annat inte (:

Det har varit ett ganska bra år med en hel del motgånger faktiskt men det mesta verkar lösa sig och det känns som att 2011 kommer att bli ett ganska bra år. Jag och Prinsen har väl mer eller mindre lärt oss att leva med någon annan än oss själv och framför allt med varandra, och det kan man ju säga är ganska omställande då man är van att vara ensam och inte behövt ta hänsyn till någon annan i sitt boende. Det som jag tror har underlättat en del i denna anpassning till varandra, är att jag har haft möjlighet att åka hem till mina föräldrar i Stockholm, och vi har varit ifrån varandra ett par dagar (:

Nej men ananrs tror jag faktiskt inte det har hänt sådär vansinnigt mycket, ett lugnt men omtumlande år ^^, Mest positiva saker som har hänt ändå (: Nu får vi hoppas att 2011 går som ett tåg på räls och inga konstigheter eller tråkigheter dyker upp (:

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPPA <3

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: