FREDAG - workwork (:

Jahaja, då var det fredag igen och jag som typ alla helger som har varit befinner jag mig i stockholm :/
Jobbar idag från 15-10 vilket känns både surt och trevligt (: På ett sätt så gillar jag åh jobba men på ett annat inte, men de är väl som vilken människa som helst (:

Igår efter jobbet for jag hem åh hämtade han-dvalpa och slängde in oss i bilen och for vidare emot Tyresö och hem till Millan&familj (: det var väldans trevligt, tyvärr blir det alldeles för sällan men så är det när man bor ute i skogen (;  Ledig imorgon får kl 10 tills på måndag kl 15, vilket är skönt men skulle gärna ha bytt om lite runt passen så de  hade blivit en lång rad och sedan varit ledig åh kunnat åkt hem tidigare men 9dagar kvar sen hem (: sjukt egentligen att man kan sakna någon så mycket men jaja så är det ((:

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: