26 MARS - äntligen fredag (:

Fredag morgon, är sjukt trött..
Prinsen och jag låg och läste i hans bok och sedan var vi ju tvunga & diskutera det vi hade läst och komma fram till "De borde egenligen vara döda". Och i och med det så är jag SJUKT trött och vill egentligen bara sova men det känner inte så snäällt emot hunden som vill leka (: Så då får vi leka.

Fick tillbaka resultatet ifrån hemtentan igår och de visade ett G - alltså blev jag godkänd HELT JEFLANS LOVELY!
Så än en gång - TACK ALLA NI FÖR HJÄLPEN (: Idag blir det bibloteket och skriva ut papper eftersom att min skrivare vägrar att fungera för att den GULA färgpatronen är slut ><, hajarni - DEN GULA? hur sjuk är inte det då..

Och på tal om annat sjukt så om du är en kvar sen till tvättstugan här när man tvättar den sista tiden så kommer man inte in, hur sjukt är inte de då? ><, Vi tvättade 15-19 i tisdag och så kom vi ner dit 19:15 och då var det låst ><, FRUKTANSVÄRS irriterande. Men det löste sig för Robin flyttade ju in i Toms lägenhet så han har ju nyckel in dit eftersom att han har sitt förråd där -TOPPEN, för en förvirrade människa som mig för det lär inte bli första och sista gången jag glömmer tiden ^^


Min hund står och tokjuckar emot ett av mina gosedjur ><, helt pervers! (:

                                                                 På återseende (:


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: