27 MARS - ännu en fot ^^

Moppade av golvet och donade igår innan jag for iväg för att hämta Robins tant Evelina.. MITT UTE I INGENSTANS. Det tog tid och de va gnäll ifrån herrn menmen ;P Utöver den långa färden ut i ingenstans så lyckades jag köra över Evelinas fot, vilket innebär att det är fot nummer två & som Evelina sa -Förhoppningsvis den sista ^^, Den förra foten som hamnade under hjulets våld var Toms för någon månad sen (:  Men jag trodde verkligen att alla var inne i bilen igår  så det var bara åh köra iväg men den 4e smällen var visst ifrån bakluckan ^^
Efter det återgick vi till Robins lilla lya där det pågick kalas för fulla muggar och Elvis hängde på och fick alla uppmärksamhet och vandrade runt hos alla möjliga famnar efter det gick vi till Erik här under där det vart lite smått efter fest och elvis var stjärnan där med och vandrade runt hos alla och traskade frisk runt på golvet ^^

han är inte bara en brudmagnet utan och en karlmagnet också! ^^
Han var iaf helt slut när vi kom hem inatt och sov som en gris hela natten ^^ så nu kanske han får en ny dygnsrytm ^^ Vilket vore underbart för nu sover han på dagarna och är vaken på nätterna mindre skoj åh vakna av att han springer runt som en illbatting och har sig ^^

Dagen innefattar hundvakt åt Texas (Elvis bror) och så ska jag väl dona lite mer här hemma som vanligt (:
Kanske kan finna någon spännande film eller serie & följa. Ska också posta ett brev och antagligen åka och handla snus till herrn i huset (:

På återseende (:


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: