30 MARS

De vart typ inget skrivande igår, men jag filosferade här hemma och sen tröttnade så jag traskade bort till Nina&Adrian runt halv 2 och där blev jag kvar till kl 3 i natt ><,

Eftersom att de håller på att flytta så hjälpte jag & Prinsen dem med åh packa upp och packa ner det som inte skulle vara fram oóch sen slog vi våra skaller ihop och vi målade deras sovrum - i den fina gråa färgen som vi har, så nu blir deras sovrum lika tjusigt det med (:

Men idag är jag nog fan mör i varenda kroppsdel - även bihanget blindtarmet ;P nära men mör är jag iaf.
Idag vet jag itne riktigt vad som står på schema, ska iaf köra ner Nina till frisören och sen ska jag bränna bort till Kopparberg och hämta lite saker i Sannas gamla lägenhet och sen ska jag väl hem och fixa lite här hemma med min nya expedithylla som jag bara RÅKADE kidnappa ur Nina&Adrians ägo ^^

Nej nu ska jag göra mig klar och fly iväg.


På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: