31 MARS - Ledsen för..

Ledsen för den klena uppdateringen igår men jag är så fruktansvärt förkyld så orken går till att försöka göra något vettigt. Var ute och slängde lite igår först till Grytthyttan och lämnade Nina hos frisören & sen brände jag vidare till Kopparberg för att hämta lite saker i Sannas lägenhet som jag ville ha ^^ De blev några mattor och några lampor (: Sen träffade jag två gamla klasskamrater och brände jag tillbaka till Grytthyttan och hämtade upp Nina som har blivit blond -Tjusigttjusigt (:

Sen vart de inte många barn gjorda (: Vi åkte förbi Nina&Adrian hämtade lite öl och en bakkavel så IDAG så ska jag faktiskt baka de där förbannade bullarna, sådeså (:

Nu ska jag fortsätta att glo på Våra bästa år och aktivera min valp lite (: Och förhoppningsvis uppdaterar jag senare men vi får se vad hälsan säger (:


På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: