FREDAG -Örebro (:

Tyvärr så hann jag inte skriva klart historian om paddlingen, så sorry för det. Anledningen till varför jag inte hann skriva klart var för att jag, prinsen och Kalle skulle bege oss in till Örebro för att gå på öppningen av Elgiganten -Megastor. På vägen dit så körde  vi på ett rådjur :( tråkigt för Kalle för han hade lånat sin fars bil. Men de gick bra till slut iaf. Väl framme ser vi att hela Örebro hade samma tankar som om, att finna ett riktigt kap, så vi gav fan i det och drog hem igen.. Vi var hemma runt halv 2 och då var det ju bara att slänga sig i sängen på engång eftersom att jag skulle till borås igår med Nina&Sandra och köpa en bil, vi åkte runt 9 och var hemma runt halv elva på kvällen så idag var man inte lika sugen på att köra bil, men jag och nina begav oss iväg in till Örebro för att shoppa lite, det blev lite kläder och lite ikea ^^

Nu sitter jag här och filosoferar och ska väl snart iväg och grilla med folket, trevligttrevligt (:
En snabb uppdatering bara, och blackriverrace historian LOVAR jag kommer innan slutet på denna vecka (:

På återseende.

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: