FREDAG - Bio ikväll (:

Gudsågött !! Två hela dagar med en kanske så mindre trött karl -SER VI FRAM EMOT (:
Ikväll tycks de bjudas på bio med Nina&Adrian som sällskap, alltid lika trevligt. Går tre filmer nu på bio som jag vill se, Alice i underlandet, The shutter island och Last song -Någon som har sett någon av dessa? ((:

Utöver det så flyttade jag min tvätt tid som jag hade nu på kvällen till imorgon bitti istället ^^ Kände att jag inte direkt hade någon lust att tvätta idag (: Annars har jag inte gjort mycket. Duschat hunden har jag, så nu luktar han mys (; Städat i min garderob har jag också gjort (: Jaja.. återkommer om vilken film det blir ikväll för nu ropar duschen ^^

Bjuder på en bild av hundvalpa också (;

Nu - maj 2010   (17 veckor)    Då - Mars 2010 (8 veckor)

Hundvalpa 20100507Hundvalpa 20100315

På återseende (:

Kommentera


Nämen åh, har du köpt vovvsing Jenny? :) Heter han Elvis? Hihi vad komiskt, Jonna har ju också köpt en valp som heter Elvis!

2010-05-07 | 16:25:40
Anonym

Mja men de är ju apiliap längesen jag hämtade lill killen (: Ja jag vet men de va karln som valde namn och Ozzy heter ju våran get som vi hade då så de gick ju inte ^^

2010-05-07 | 23:33:38

Shutter Island suger rumpa :(



HEJ PÅ DIG :D

2010-05-08 | 11:00:02
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: