MÅNDAG - ((:

Ingen uppdatering sen i fredags men iaf.
Lördagen spenderat vi i Ninas morfars sommarstuga mitt ute i ingenstans. INGEN toalett, INGET rinnande vatten, men det gick bra iaf ^^ Vi grillade kött och spelade kort -mysmys (:

Söndagen var vi hos Toms kusin Mattias som fyllde 25 -GRATTIS! (:
Efter det gick vi hem och la oss för vi kände oss inte rikigt krya så vi la oss och glodde på film (:
Dagen har jag spenderat med Nina, vi rensade hennes förråd och lite shit fick vi med oss hem, en matta, lite ljusgrej åh sådär (:

Tog också äntligen tag i min hosta och hoppasde på att få en läkartid men icke, jag fick mollipect utskrivet via telefon ? -Vill inte heller ha mollipect men tanten förstod inte vad jag sa men så är det. Vet ju att de inte fungerar eftersom att jag behöver något annat. Skiten hjälper bara i en timma och sen börjar jag igen, men jag får väl ringa igen om en vecka och säga att jag vill ha något effektivare och en läkar tid. På Onsdag åker vi hem till mor&far, trevligttrevligt (:
Vet inte om jag åker hem på söndagen eller om jag åker hem på måndagen men de märker vi väl (: SÅ ALLA SOM ÄR INTRESSERADE FÖR EN DEJT, kan ju höra av sig (: -folk i Stockholmsområdet då va (:


På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: