SÖNDAG - jag säger upp mig!

JAG SÄGER UPP MIG !!


Jag överger min kropp och återkommer när hostan är BORTA, och då menar jag borta på rikigt inte bara lugnat ner sig. Nu har jag fan hostat i två månader ><, +-0, helt sjukt och imorgon ska jag ringa till vårdcentralen och tamefan KRÄVA att få träffa en läkare, för jag har betalat skatt så jag har fan rätt till att få en läkarundersökning och inte bara någon JÄVLA DISTRIKSKÖTERSKAS uppfattning av min hosta som hon inte ens har hört! Och därefter skriver ut på TELEFON mollipeckt. SJUKA JÄVLA FITTSYSTEM, läkare gör mig frisk !!


Jobbar vidare på den där historian om min paddlningsupplevelse ^^ kommit annat i mellan och kommer med några få bilder om de någon dag (:

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: