TORSDAG - mja (:

jahaja, de finns väl inte mycket att skriva om här egentligen men har man skaffat sig en blogg får man väl skriva något också.. ibland ;D

Det har väl inte hänt sådär vaninsingt mycket sen valborg.. Vi var på majbarsa i någon hembyggdsgård här i skogen. Vi hade Elvisen med oss & det gick bra med alla människor som var där, de va inte så intressanta utan alla lukter var roligare, vilket var ganaka skönt med tanke på att han alltid ska hälsa på alla människor som passerar honom annars. De smällde smällare också (?) men det gick också bra.. han hade lite svårt att få grep om vad det var som lät men de va mer intressant än skrämande, hoppas jag :D Efter det for vi hem till Stoffe och Malin som nydligen har flyttat, så vi var där och kollade på deras lya som var förvånadsvärt fin för att vara ett radhus, (man har ju en typisk radhusbild i huvudet ^^) Elvisen lekte för glata livet med kissekatten. -Ja, de var väl valborg för oss..

Dagen efter vart vi soffliggadens eftersom att ingen av oss kände oss speciellt friska.. -sjuk fortfarande :/ Måste nog ringa doktorn imorgon, är så fruktansvärt trött jämt och att gå ut med Elvis är en smärtsam upplevelse & nätterna får man aldrig sova lugnt och mysigt igenom utan det ska hostas&hostas!

Ja, idag har jag spickat upp tavlorna ovanför soffan igen och satte ljusgrejerna som satt där innen i matsalsrummet. Imorgon tror jag bestämt att jag ska plocka ner skrivbordet för det är väldigt malplacerat i hörnet här i vardagsrummet och flytta upp soffan&tvbänken lite (:  Ska diska disken också..

Jag ska försöka skriva oftare än vad jag gör, bara jag finner orken och intresset ^^,


På återseende (:


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: