FREDAG - om målning på G (:

Jaha, vad ska jag skriva.. Det har inte hänt så mycket denna vecka. Har blivit en hel del facebookande eftersom att jag och Emma har hittat ett nytt spel som vi måste spela sönder till tusen ;P Har också bokat tid för kastrering på grisen, nästa fredag ^^,

GÖTT MOS, då kanske han blir lite mer kontaktber bland andra hundar samt när man är ute i skogen, så det inte blir som igår.. När han fick syn på ett gäng tjädrar och skulle promt jaga dem.. ><, Men han kom efter en stunds gormande, nej jag vet man ska inte skrika ;( Han är typ världens mest lät störda hund, han kan ju inte ens skita om en fågel sitter i ett träd ><,

Imorgon kommer mor&far också, så tänkte att jag skulle hinna måla om i köket tills dess men rollerna suger för jag har lånat ut den lilla och den stora passar inte med den lilla rollern ;( Så jag får åka ner och handla en.. Men kan ju  maskera sålänge ^^, - VILKET ÄR ASTRÅKIG! och förstör hela grejen med att måla om! Kanske slänger in bilder på lägenheten när jag har målat klart ^^,

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: