SÖNDAG - valdag (:

Idag är det den 19e sepember, vilket betyder att de är valdag.. Jag har alltså röstat för första gången ^^, lite spännande eftersom att min lilla röst påverkar hur samhället kommer att se ut de närmaste 4åren (: Inte för att min lilla röst kan göra sådär vansinnigt mycket, men den påverkar miniplutt lite iaf ^^.

Vi har inte gjort mycket idag, Kalle sov ju här så karlarna spenderade morgonen framför tv med att spela NHL11 och jag gick imellan tv apparaterna och varvade med att tala i telefon och nörda vid datorn ^^,
Sen blev det middag hos svärmor, det gillas! inte bara för att maten är god utan också för att våran spis har pajat, lagom kul liksom ^^
Och nu sitter jag här, med gooodis och tända ljus och VALVAKAN på tv, hihi! ;D
Det ska bli spännande att se hur det slutar, har en känsla av att Socialdemokraterna kommer att ta över efter moderaterna och jag tror att Sverigedemokraterena kommer in i spelet i år. Men de är bara vad jag TROR, inte vad jag har röstat eller vad som kommer att ske (: Vi får se hur det blir och vem som ska styra Sverige (:

Återkommer säkert under kvällen (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: