TORSDAG - 2½ men

Ni vet de där avsnittet av 2½ men, (som gick igår) där Jake blir avstängd ifrån skolan pågrundav att han ritar en teckning på en tjej i klassen.. blabla.. De avsnittet? - Ja men iaf, Alan behöver ju hjälp att ta emot allt samtal på hans klinik för han ska på möte i Jakes skola. Charlie ska iaf hjälpa Alan och för att han ska kunna komma upp morgonen så är han vaken hela natten och sen dricker han väldigt mycket kaffe.. Jaja, men för att komma till saken, ni vet när de sitter i bilen på väg till Alans jobb så sitter Charlie bredvid och är tokspeedad och trummar och trummar och trummar och låter och trummar och trummar lite mer.. Och Alan blir bara mer och mer irriterad.. Ja, ni som har sett avsnittet vet vad jag menar..
- SÅ, som Alan har under den scenen har jag VARJE (notera varje) gång jag sitter i bilen med min karln, han kan inget annan än åh trumma och låta och inte nog med det så ska han rimma hela tiden.. Jag avskyr när folk trummar, det är så stressande och irriterande.. Och min karln har det som en ful ovan åh trumma.. och rimma. Fast ibland så toppar han sig själv med åh trumma PÅ mig, vilket gör mig skogstokig...

Tänkte om det var någon som var intresserad av hur jag har det när jag åker bil med min karl ^^, - mindre intressant, men en inblink iaf ;D


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: