TORSDAG - ett lite längre inlägg (:

Jaha, då var det redan torsdag, tycker dagarna, veckorna åh åren går alldeles för fort ><, man hinner inte rikigt reagera fören de är höst.. men så är det, här är det bara några grader och frost på bilarna när man vaknar på morgonen och det regnar mer eller mindre varje dag.. iofs har det varit fint väder sen i måndag men några små regn droppar som har fallit men inte som förra veckan..

Denna vecka har bjudit på nästan bara trevligheter, måndagen spenderade jag i min egna lilla värld med kontokortet väldigt stadigt i handen när jag sprang lite roliga ärenden i Nora (: plockade också svamp på vägen hem ^^, Tisdagen spenderade jag i väntan på att våran säng skulle komma hem ifrån IKEA och de kom sent, rättare sagt kl 20... Så den kvällen spenderade vi med att montera säng ><, mindre skoj.. Och sängen var väldigt stor, inte bara på brädden utan på längden också, men de blev bra.. Vi kommer att sova som kungar när sängarna har blivit mjuka åh sköna (: Gårdagen gjorde vi inte så mycket, vi åkte och plockade lite svamp för ovanligheten skull (: Och idag har jag mest varit sängliggande och när jag inte har legat där har jag gått omkring och gnällt och skällt på Elvis för att han har irriterat mig - FEL! jag vet, men jag kan inte rikigt rå för det bara händer.. :( Nu senare på kvällen blev det en åktur ut i det gröna sköna för att låta grisen springa av sig åh de uppskattades nog, för han älskar att springa ^^,

Vet inte rikigt vad morgon dagen bjuder på, men ska iaf försöka läsa igenom två artiklar så man iaf har läst dem en gång innan allvaret med dem börjar ^^ - måste också beställa en bok.. ><, mindre skoj.. hatar egentligen skolan pågrundav dessa bok köp, man blir ju förfan rådnad, fattar inte rikigt hur det är tänkt att man ska klara sig på studielån och leva + att köpa böcker, menmen.. så är det med det (:


På återseende (:


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: