2 APRIL - redan april (:

Fortfarande förkyld men sånt är live (: Och helt crazy, det är redan andra april ^^
Vart ni lurade igår? (: -Det var iaf inte jag, konstigt nog ;D  

Åh sorry för att de inte blev någon uppdatering igår heller men tiden bara flög iväg. Jag, Nina, Adrian & Tim + alla hundar for iväg till Karlstad och shoppade lite. De blev två lackhyllor till vardagsrummet och sen lite smått till resten av lägenheten (:  Vi var hemma rätt sent och jag var mer död än levande så jag somnade mer eller mindre på stört. Runt halv tio får vi med till ICA för att shoppa innehåll till gårdagens middag som vi åt med Mattias&Sandra sen gick vi hem och jag somnade som en gris ^^

Nu har vi brurit ner alla saker som ska ned till förrådet dit ner och nu återstår bara städning. Ska också flörta lite med Adrian åh se om han vill komma hit och borra lite i min vägg så alla lackhyllor kommer upp någon gång (:
Ska också kolla vad det är för fel på min DVD, för den verkar inte vilja starta, förhoppningsvis är det bara så enkelt som att kontakten inte sitter i ^^

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: