19, februari. 2013 - uppdatering ^^,

Redan februari och snart slutet på februari till och med. Tiden bara springer iväg och jag tror inte jag hinner mer än vakna fören det är dags att sova igen ^^ Lite har det hänt sen sist jag uppdaterade denna blogg men orkar inte skriva allt.. Vi vart iaf godkända på våran C-uppsats och kan säga att det var bra skönt att den bördan försvann. Jag fyllde dessutom år i samma veva som vi vart godkända så jag belömnad mig själv för mina X antal på år universitet med nästan godkänt på allt (har en omtenta på torsdag kvar) med en systemkamera. Så nu får jag väl ta och lära mig den och försöka få till några fina bilder på något.. Antagligen fanskapet ;P Några bilder har det dock blivit så ska väl dela med mig när orken finns att föra över den från minnet till datorn ^^,

Elvis har hunnit bli tre år iaf (11 jan) och han är träligare än träligast (hade han vart ett barn, hade jag lätt hävdat att han befinner sig i treårstrotts). Jag bara önskar att vintern snart är över så han inte ser allt jävla piss överallt ><, (jaja, han kan sniffa sig fram till det på sommaren men det är inte lika tydligt som på vintern, då det är stora gula fläkar överallt). Kan inte förstå varför allt piss ska pissas på (?) Han är ju förfan kastrerad och dessutom så kissar han ut allt det första han gör när man kommer ut och sedan går han och skvätter.. helt obefogat! (ja, jag vet.. inte riktigt obefogat men ja). Visst, det kanske inte är hela världen att han ska stanna och lukta på saker varje meter, men det är sjukt träligt när man försöker gå framåt.. Och få ett flyt i promenaden. Anyway, han vill inte riktigt heller lära sig sina trixs med ord utan han stirrar bara surt på mig och går iväg. Så antar att han gillar sina handtecken ^^, så han får väl ha det så tills den dagen hissen går hela vägen upp ^^, Annars då, jo jag försöker lära honom att snurra åt andra hållet.. Och det går frammåt, men han tycker bättre om att snurra som vanligt men javisst. Tycker dock det är bra träligt att få honom vara intresserad av mig och det vi lär in längre än 2min. De trix han redan kan, kan han hålla på att göra i flera timmar och tycker det är skitskoj. Men att lära sig något nytt och "nöta" på det mer än 2min är världelöst.. Antagligen jag som är skittråkig.. Jag vet inte.. Någon som har något smarrigt förslag för att jag ska vara roligast och lyckas behålla hans koncentration och motivation längre än 2 min? ;D
 
 
 

 
 

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: