september, 5. 2012 - onsdag (:

Jaha, ännu en dag har gått åh jag känner mig mer hjärndöd än på länge sen ><, vi har inte gjort många knop idag heller, hängt tvätt, gått på kiss&bajs turne åh typ legat död på soffan ^^, bläddrat lite i böcker åh smygt läst lite ^^,
 
Ikväll blir det återigen svampkurs, känner mig inte alls pepp på 't men förhoppningsvis så lär jag min något nytt, dock lämnar jag den nya korgen hemma, som jag köpte på filipstadmarken i söndags (förfinförsvampkurs ;P) så tar den gamla som har blivit fanskapets leksakskorg ^^, Köpte för övrigt nya skor igår, billiga eller ja egentligen inte men billigare åh mintgröna ^^,
 
Nej, nu skrivs det bara en massa för skrivandets skull ^^, Hejsvejs ^^,

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: