januari, 6. 2013 - söndag

De senaste dagarna har varit relativt lugna, inte sådär vansinnigt mycket aktiviter här hemma (:
Vi har mesta dels bara chillat grollat, shoppas, åkt bil, umgåts med folk och pysslat med det sista på C-uppsatsen som ska vara klar på tisdag och inlämnad och inskickad för plagiatkontroll kl 12 ><, Och sedan är det bara åh vänta på att få gå upp den 16;e för att opponera och försvara :/ känns faktiskt lite hemskt.. För nu är det ju inte som med B-uppsatsen, där man känner dem man ska oppa på och som ska klaga på det man har gjort menmen, vi har iaf 5 dagar på oss efter den 16 att fixa alla fel och brister ;D -man blir väl helt avskärmad från världen dessa fem dagar ;P och många mil med bilen till Örebro blir det ;(
 
Men iaf ikväll bjuds det på bingo (haha, pensionärs varning!) och sedan blir det nattjobb, det ska vakas lite om inget annat sker. Imorgon ska jag fortsätta med den här förbaskade städningen som har pågått sen igår.. Möblerade ju om vardagsrummet igår (för någon i detta hushåll anser att han behöver ha en stationär dator och har värsta ilandsproblemet med en sladd så jag vände på vardagsrummet så då försvann det problemet ^^,) Idag har jag organiserat badrummet och alla diverse olika saker som ska vara därinne ^^, så imorgon SKA jag dra dram snabeldraken och hans vän elmooooppo, för det är fruktansvärt hårigt på golvet + att det kom fram en jeflans massa äckligt damm när vardagsrummet flyttades ><, trodde inte att sladdar kunde samla så mycket på bara en vecka men tydligen ><,
 
En liten snabb uppdatering för nu ska jag plocka ihop lite saker åh sen blir det middag (: Hejdåhej (:
 

Kommentera


Ja, det ska bli så myyysigt. Längtar så till vi ska åka ner och träffa den, OCH ännu mer tills vi ska hämta den ^^

Svar: Kan tänka mig det, är något fruktansvärt valpsjuk så de finns inte (: Men jag får tänka på alla hyss de små liven kan ställa till med så kanske valpsjukan ev. lugnar ner sig lite ;D haru kommit på något namn än? ;D
Jenny

2013-01-29 | 13:48:32

Hahaha! Ja, det är ju en nackdel.. Får städa undan varenda grej!
Nej. Men har några.. Lady, Grace/ie eller som Johannes säger - Gloria/Gloran..

Men när jag välkommer dit och SER valpen så kommer jag då se att det är en "lisa" eller nå ... ;)

2013-01-31 | 12:27:07
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: