september, 7. 2012 - Fredag

blir så förbaskat ledsen på något skumt sätt. Har egentligen ingenting emot att folk skjuter raketer, som på nyår. För det är något av en tradition och självklart är det fruktansvärt tråkigt och synd om de djur som inte klarar av smällare men de iaf. Elvis har aldrig någonsin reagerat på smällare av något slag, aldrig. inte ens gevärsskott.. fören idag! Grannfolket bestämde sig helt plöstligt för att smälla av några och fanskapet började vibrera som någon annan dildo åh börjar traska runt oroligt i lägenheten ><, Tillslut tog jag upp han i soffan åh helt plöstligt hade jag en hund under huden.. Blir så ledsen för han inte förstår att de inte är någon fara åh att det inte finns hörselskydd för de små djuren.. (!!) Tycker bara att de som nu tyckte det var dags att fria in nya året något tidigare än alla andra kunde ha delat ut någon form av information om det, så man faktiskt är medveten om det! Det är inte mycket begärt (!!) Dock hade inte vi direkt kunnat göra något eftersom att Elvis reaktion kom från ingenstans. Dock tror vi att det beror på det underbara åskovädret som vi hade i början på sommaren då hela lägenheten blinkade rött och fönstrena skallrade i takt med att smällarna och blixtarna avlöste varandra.. Och en av smällarna som ikväll avfyrades var rejäl och blinkade rött över hela området :/ Mammas älskade lilla gris <3
 
Iaf, dagen för fanskapet har annars varit helt okej. Vi har myst i soffan, promenerat runt, tuggat lite gräs medans matte har jagar citronfjärillar, gjort en meningslösa trix på diverse konstiga ställen, hälsat på jonte (som är en av fanskapets favoriter, följer honom slaviskt ^^,) hälsat på vovven Armani som kommer ifrån samma trakter som han åh ja, åkt lite bil, även om det är något som inte är av favoritaktivitet så har det iaf gjorts samt käkat köttbullar ^^
 
Matte, eller jag själv har läst lite i mina böcker eller skummat har jag gjort, planerat lite kring skolarbetet åh fått det ner skrivet ^^, ringt lite telefonsamtal, jagat en människa i telefon som inte behagar att svara överhuvudtaget (tror han på fullt allvar undviker mig, men jag ger mig inte.. Ska ha tag på han även om det innebär att jag måste ringa 20ggr om dagen, har också ringt helt hysteriskt (1gång) till min far, för att förklara vilka idioter det är som arbetar på Fortum (!!) här ska bytas elleverantör samt sovit ^^, sömnen i natt var inte den bästa, somna både sent, sov oroligt samt att jag gick upp tio över sex för att köra karln till jobbet ^^, Jaja. det var denna dag åh snart ska jag återigen kramas med kudden (: Imorgon väntas marknad här i byn åh sedan ska vi på kalas hos Ts kusin som fyller år ^^, åh där väntas det mat åh förhoppningsvis tårta :D yummmy in my tummmy ;P
 
Nej nu säger vi godnatt (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: