september, 3. 2012 - Krovstoppning ;P

Jahaja, som vanligt så var jag sådär sjuktligt trött efter skolan, så det blev bara till att skanna in en artikel och sen äta åh kissa grisen innan sömnen var nära ^^, dock träligt nu när jag inte kan somna men snart kommer nog john blund åter ;P
 
Dagen har inte varit olik någon annan "första dagen" efter sommaren, massa korvstoppning och massa frågor åh funderingar. Dock tror jag att mina funderinga skiljer sig något ifrån min kurskamrater och jag läser som sagt Missbruk och Behandling igen så denna dagen har mest bestått av uppdatering ^^, vilket är ganska skönt för det är ju typ 2 terminer sen eller något som jag läste det (: Iaf, morgon dagen kommer väl bestå av att läsa åh läsa, ska väl åka ner till bibleteket och skriva ut miljoner med papper till skolan ^^, åh roa fanskapet ^^,
 
Nu säger vi godnatt !! ;D

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: