januari, 1. 2013 - första dagen..

..på året.. År 2013, helt sjukt. Kommer fortfarande ihåg nyårsafton 2000 åh det känns inte alls som 13 årsen :/ iaf, dagen har inte bjudit på några ovanligheter, har varit på ganska dåligt humör större delen av dagen, av vilken anledning vettetusan men så var fallet iaf. Ingen bra start på det sättet av det nya året, somnade iaf på kvällen åh vaknade på hysat humör ^^,
 
Vilket fall som helst så.. körde fanskapet och jag igenom alla partytrixen tidigare på dagen då humöret var på topp (: konstigt de där, för han är tre år om ett par dagar åh han har fortfarande inte lärt sig orden utan han kör bara på mina handrörelser, sitt kan han dock men alla de andra partytrixorden de är helt nollställda, ingen action där inte (om man inte har renkött, för då görs alla) (: Menmen, tror nog att vi ska ta tag i de där med orden åh handrörelserna.. ordvetskap, eller vad det nu kallas ^^, ORDFÖRSTÅELSE! Tycker det dock är ganska smidigt med en tyst kommunikation även om en kommunikation via rösten kan vara bra åh ha också ^^ Det lilla och enkla målet får bli det nyårslöfte där fanskapets fokus står i centrum (: (utöver det vanliga fokuset!) Dock så ska vi också försöka ta tag i de där med kantarellsök i år, för detta år så tänker inte spendera mer tid än nödvändigt i den där skol-litteratruren åh forskningen ^^, för nu är det förhoppningsvis slut på några år åh nästa gång det blir någon häftig uppsats, då är det en d-uppsats åh då ska jag ha jobbar minst i 5år så jag har erfarenhet och dessutom något jag faktiskt verkligen helst av allt vill skriva om. Dock så behöver jag 30hp till för att få min kandatexamen men den kursen som jag vill läsa är nerlagt (iaf sist jag kollade) menmen, iaf så är det (:
 
Jaja, året som har gått har iaf varit bra åh det har hänt en hel del iaf, både bra och tråkiga saker. Men iaf, Välkommen 2013, hoppas du bara bjuder på trevligheter (:  

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: