4 APRIL -Idag

Gårdagen bjöd ju som sagt på kalas & det var trevligt och det bjöds på påskmat ingen favorit men det gick ner (:
Prinsens mormor är en rikigt pingla må jag säga, rikigt skön lirare de där ^^
Vi for ut till Sandras hästar också kollade in dem och sen for vi tillbaka och gav hundarna mat så runt 8 var alla djuren utfodrade (:

Efter kalaset hos morbror deras for vi vidare hit där folket söp till och hade det oerhört trevligt ^^ Frågan är om det blev lika trevligt imorse ^^ Nina &Adrian sov kvar så imorse var det parkens zoo här ^^ utfodra tre hundar som endast ska leka och busa samt rasa dem - är ingen höjdare. Som tur var tog jag de små först och Isa sen eftersom att jag var vaken med tuppen ^^

Och utöver dessa roliga saker att skriva om så akn jag ju berätta att min fina lilla dammsugare har slutat fungera, efter ett halv år >< så jag får väl hälla i bränsle i Maja och ta nina under armen och fara in till Elgiganten i Örebro och lämna tillbaka den ><

jaja,
på återseende gott folk (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: