TISDAG - jahaja..

Jahaja, har inte gjort sådär vansinningt mycket idag, men har iaf hunnit med två längre promenader i regnet, så jävla skoj med hund i sånt här väder ><, hoppas iaf att det är uppehåll på morgonen imorgon så man slipper bli blöt ><,

Imorgon ska jag träffa Jonna och Zandra, ska bli mysigt.. har inte sett dem sen före jul någon gång, skulle jag tro? ;( lite tragiskt sådär men sant. Blir iaf en sväng till Marieberg men först ska jag försöka ta mig till universitetet utan att gripas av panik för att hämta upp Z för att sedan virra mig vidare för att plocka upp Jonna på okänd ort ^^ spännande ;D återkommer imorgon om hur det går, för nu ska jag ta min fyrbenta lopphög och slänga mig i säng ^^

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: