ONSDAG - morgonsol (:

Okej, de var ett tag sen det kom någon uppdatering ifrån min sida, men så är det väl när motivationen försvinner. Som ett spårlöst försvunnet brev på posten. Men en lite uppdatering kan ni iaf få.

Lördag - Tisdag (15-18 maj), befann jag mig hemma i mitt älskade stockhollm. På lördag kvällen träffade jag Emma och vi gick en promenad runt Tyresö centrum med Elvis. Träffade också älskade lilla Isabelle med hennes hond (: Alltid lika mysigt !! Efter det runt 01:00 hämtade jag mor&far samt "frallan" ute på brevik och därmed bar det hem mot Nykvarn igen (: Söndagen&måndagen spenderade jag i stallet hos Ninni&Lennart samt Lilla Bea, mys!

Tisdagen(18 maj) åkte jag hem och påvägen fick jag med mig ett par skor, ett par låga tygskor samt ett par höga med blommor på, ansås att jag behövde ett par nya eftersom att både mina blomtygisar är totalkaput + att jag har mockat bajs i dem ^^ Väl hemma så var det inte lika skoj, fick städa de första jag gjorde och ilskan kom som en bomb men det försvann också tillslut men iaf. Onsdagen (19 maj)kommer jag inte rikigt ihåg hur jag spenderade, torsdagen (20 maj) tror jag vi kollade på film tillsammans med Nina&Adrian kommer inte rikigt ihåg vad vi såg men de var nog något bra ^^  i fredags (21 maj) tog vi bara det lungt och filosoferade oss, kolla på en film & färgade håret också ^^ rött som vanligt så ingen förändring där inte.

PÅ LÖRDAGEN
, (22 maj) då mina vänner&ovänner då hände det grejer. Jag&Nina bestämde oss på typ onsdagskvällen att vi skulle göra något som inte direkt sker varje dag (: Vi skulle paddla Black River race! Och så blev det. Men det får ett eget inlägg för det är en historia för sig själv ^^

Söndagen (23 maj) - firade vi Nina på kvällen eftersom att hon fyllde år på lödagen och så gick vi ner till Viking och mumsade lite mat (:
Och sen helt plötsligt var det måndag (24 maj)  och då städade jag hela lägenheten, får höger till vänster, från nordost till sydväst.. ^^
Igår Tisdag (25 maj), tog jag och Nina på oss spenderbyxorna och åkte och handla lite mat i Filipstad och så blev det ytterligare ett par skor, förlåt men jag kan verkligen inte gå in i en skoaffär utan att plocka med mig ett par hem :( Skamligt men underbart ;D


Det var en vecka i text iaf, återkommer med Black River Race senare idag! Nu ska jag slänga ut dynorna till stolarna på balkongen och ta mig en cigarett i morgon solen (((:

På återseende (;

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: