FREDAG - plugg på schemat ;(

Hallå alla braiga människor ^^,
Idag står det plugg på schemat.. Mindre roligt kanske men ett måste. Har dock redan pluggat  sen 11 imorse, så applåder till mig ^^, och ska snart fortsätta ska bara få tummen (tuppen, millan!) ur röven och göra mig lite frukost / lunch ^^,

Vi var ju oerhört kreativa igår och byte soffa så nu har vi min älskade soffa (!) och Toms mindre älskade soffa står i förrådet och ser dum ut ^^, Och i samband med soffbytet kände jag min tvungen att kirra granen också, så nu är den på sin plats och ser fin ut, förutom att jag är mindre inteligent och trodde det skulle räka med två glittergrejer men icke, så det blir att köpa en till idag (: Och när vi ändå tala om min inteligensnivå så kan jag också informera om att jag lyckades låsa in bilnyklar, hemnycklar samt förrådsnycklar i förrådet igår ^^, så vi var tvunga att knipsa låset och köpa ett nytt lås ^^, - SMARTBRUD.COM

Nej, nu blir det frukost/lunch (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: