ONSDAG - en dag i örebro

Imorse.. eller i eftermiddags när alla i homet var vakna tog vi vår lilla Thula in till Örebro för julshopping ^^
D&E stod på listan och eventuellt papi om man fan någonting, men de gjorde vi icke eller jo en tröja men den var för kort så de hade blivit en bred magtröja och kanske inte de snyggaste på 45 (?)årig gubbe direkt ^^,

Men det blev några julklappar till folket så nu är dem klara, och bara papi&mami kvar och sen Prinsen då, men de får jag typ handla i helgen i Stockholm så han inte vet vad det är ;D Men det blev iaf lite annat smått och gott (:
Det vart två tekoppar från Cervera, strumpor till Elvis, och lite smått ifrån Panduro så jag kan blinga den fula krukan jag har här i vardagsrummet ^^, - slänger in bilder på köpen senare kanske ;D


Och måste bara säga att min prins är bäst, för han har mer eller mindre ganska mycket gott med på att byta soffa, så nu ska jag bara snacka med N&A så vi kan hämta hem min soffa och ha den ett tag (: Frågan är bara vart vi ska ställa Prinses så länge (?) får väl helt enkelt göra plats i förrådet ;D De ska nog gå att fixa, om ingen skulle köpa den då, men jag tycker de är dumt att sälja den kanske? (:

Nå, nog om mig åh min dag -VAD HAR NI GJORT IDAG?! (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: