SÖNDAG - tredje advent

Även denna dag kommer att bestå av att plugga foskningsshit!
Inte kanske den mest roande men så är fallet iaf ;( skulle kunna gråta för att det är så tråkigt
och det känns inte som att något fastnar men det återstår och se den dagen då tentaresultatet kommer tillbaka (!)

Gårdagen var inte heller så givande, den bestod också av plugg ><, har pluggat nästan varje dag i en vecka nu men ingenting tycks fastna, tur att jag har 1 extra på tentan så jag rikigt kan gräva i hjärnan efter skiten ^^,
Lillebror D, kom förbi igår också, så pojkarna grus satt och umgicks framför tv i väntan på UFC trevligt för dem men mindre trevligt för mig för jag fick titta på den LILLA tv ^^,

Jaja, Tredje advent idag då.. Helt sjukt vad tiden går fort! (: Snart julafton och snart 2011, och något som kommer före det är min och prinsens årsdag (!) helt sjukt vad tiden går fort, de som känner mig tror nog jag har blivit sjuk eftersom att jag alltid har sagt att de där med pojkvän är ingenting för mig men tydligen ^^, ääh skitsamma snart jul iaf ;D

Nej, nu blir det frukost och sen pluggpluggplugg (:

PUSSPUSS


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: