LÖRDAG - en bekännelse ;D

Jag har en hemlighet, de som känner mig väl eller har känt mig länge vet om den..
Och de är inget jag direkt talar om eftersom att den finns bara 24dagar som året, och oftast i slutet av året (:
Men de är så att jag har en paketkalender, eller ja de senaste åren har jag faktiskt haft trisskalender men jag får
iaf göra något varje dag i väntan på julafton ^^

Jag tror inte jag någonsin kommer att växa ifrån detta med julkalender / trisskalender ^^ för jag bara älskar det ^^, Och ju mindre saker det blir kvar ju närmre julafton kommer jag.. rätt logiskt men ändå ;D

Och jag älskar julafton!

Inte för att jag bryr mig särskilt mycket om julmaten för den äter jag ändå inte + att man mer eller mindre är tvungen att äta julmat i flera dagar före och efter självaste julafton. Och för att inte tala om de där med julpynt, egentligen så tycker jag de bara är onödigt dravel men det är ett måste för annars får man ju inte julkänsla och ingen julkänsla är ju bara surt för då är längtan till självaste D-day rutten..

MEN JULKLAPPARNA, de ni.. DET ÄR THE SHIT! Dock får man inte lika många julklappar som när man var lite för då fick ju man massor (och de är därför man köper saker till sig själv i julklapp, LOVELY ^^). JA, jag vet låter hur ytligt som helst men jag vet inte varför jag gillar julklappar men jag bara gör det, hur ytligt det än är ;D


Dagens bekännelse ^^

På återseende ;D

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: