TISDAG - Hej saja!

Men hej saja! ;P
Dagens planerna lika med noll och jag vet inte rikigt vad jag ska hitta på (:
Det är för kallt för att gå en längre promenade med grisen då han vägrar att gå efter en stund och vibrerar som en dildo av kylan ;( Och jag har ingen som helst lust att verken städa eller diska. Skulle vilja åka in till Örebro och fixa alla julklappar så det är klart, men jag tror inte min karln är direkt intresserad av det och de är inge kul att åka själv.

Kan inte heller plugga eftersom att jag inte kan koncentrerar mig så det får bli en färd upp till Stockholm på några dagar över helgen och början på nästa vecka då kan jag också få hjälp av min mor (:

Jaja, vi får se vad dagen bjuder på, kasnke ska fortsätta på Elvis fotoalbum.. ääh vi får se (:


Hejdåhej (;

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: