TORSDAG - äntligen ^^

Nu ni, nu har jag slängt ihop en outfit till bloggen och det har typ tagit över en vecka ^^
inte för att det var så svårt när man väl fick till de där med koderna utan de är de där
med photoshop ^^, jag blir ju aldrig nöjd men ja nu får den vara som den är iaf tills i natt ^^

Det händer inte sådär vansinnigt mycket här i skogen :( Behandlingsassistents programmet börjar igen på måndag så vi får väl se hur det går och hur underbara CSN är med tanke på att jag inte har fått några pengar
än...  Jaja, kvällen bjuder på kräftor och räkor hos svärmor ^^, annars ingenting (:

Nu ska jag försöka ta över XBOX:et och spela lite fabel III ^^, Tror dock inte prinsen är sådär super intresserad att lämna ifrån sig kontorellen men vi får väl i värsta fall köra lite knep ^^ (Sura till och gå iväg -FUNKAR ALLTID) ^^


På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: